Sosyal medya hesabından açıklama yapan Kaya, İzmir Büyükşehir Belediyesi Tarım ve Hayvancılık Komisyonu Başkanı'nın sivrisinek sorununun abartıldığı yönündeki açıklamalarına tepki gösterdi.Kentte sivrisinek yoğunluğunun vatandaşların günlük yaşamını olumsuz etkilediğini öne süren Kaya, daha önce de belediyenin sorunu çözmek yerine "sorun yok" açıklamaları yaptığını söylediklerini belirtti.Sivrisinekle mücadelenin açıklamalarla değil, sahada yürütülecek çalışmalarla mümkün olacağını ifade eden Kaya, durgun su birikintilerinin ortadan kaldırılması ve düzenli ilaçlama yapılması gerektiğini söyledi.Belediyenin sorunu inkâr ettiğini savunan Kaya, "Yakında sivrisinekler belediyeye teşekkür plaketi verirse hiç şaşırmam. Çünkü görünen o ki İzmir'de en istikrarlı yaşam koşullarına sahip canlılar sivrisinekler." ifadelerini kullandı.Kaya, kentte yaşanan sorunun çözümü için yerel yönetimin sorumluluk alması ve kalıcı önlemler geliştirmesi gerektiğini aktardı.
Siyaset
Yayınlanma: 26 Haziran 2026 - 12:00
AK Partili Kaya'dan sivrisinek tepkisi: "Sorun, inkâr edilerek çözülemez"
AK Parti İzmir Milletvekili Mahmut Atilla Kaya, yaz aylarıyla birlikte kentte artan sivrisinek sorununa ilişkin İzmir Büyükşehir Belediyesi'ne eleştiriler yöneltti. Kaya, belediyenin sorunu yeterince ciddiye almadığını savunarak, etkin mücadele çağrısında bulundu.
Siyaset
26 Haziran 2026 - 12:00








