Güncel Yayınlanma: 14 Şubat 2022 - 13:42 Otoyol ve köprü geçişlerinde OGS kaldırıldı Otoyol ve köprü geçişlerinde OGS kaldırıldı. Geçiş ücretleri HGS üzerinden tahsil edilecek. Güncel 14 Şubat 2022 - 13:42 Yorumlar TAKİP ET Yazdır A Büyüt A Küçült Yorumlar Karayolları Genel Müdürlüğü, otoyol ve köprü geçişlerinde OGS’nin kaldırıldığını duyurdu. Geçiş ücretleri HGS üzerinden tahsil edilecek.OGS cihazları banka tarafından ücretsiz olarak HGS etiketine dönüştürülecek.Uygulama 31 Mart’ta başlayacak. # ogs# otoyol# köprü YORUMLAR adlı kullanıcıya cevap x Gönder İlginizi Çekebilir Karşıyaka Rotary Kulübü, Behçet Uz Çocuk Hastanesi’nde umutları yeşertti Kablo hırsızlığı girişimi metro seferlerini aksattı Süt Kuzusu'nda yeni dönem: Binlerce çocuğa süt desteği başladı 3 aydır kayıptı: Aysel Yıldırım’ın cinayete kurban gittiği ortaya çıktı Son Haberler Manisa’da YKS Günü Ulaşım Seferberliği Büyükşehir Belediyesi'nden Kurumsal Hafızaya Dijital Güvence Karaburun planlarına yargı engeli: İkinci kez iptal edildi! Karşıyaka Rotary Kulübü, Behçet Uz Çocuk Hastanesi’nde umutları... İZBAN’da Eski Normale Dönüş: Bir Dokunuşla Hem Serinleyecek... Kdv indirimi hayal kırıklığı yarattı: 240'lik alışveriş 14 TL ucuzladı! Kdv indirimi hayal kırıklığı yarattı: 240'lik alışveriş 14 TL ucuzladı!