EGE'YE BAKIŞ – İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Cemil Tugay, Artı35 TV'nin programına konuk oldu. Başkan Tugay, programda gazeteciler Adem Nakçı, Adem Sarıkaya ve Onurcan Uygur'un sorularını yanıtladı."BURADAN BİR ŞEY ÇIKARMAK ÇOK AYIPTIR""AK Parti'ye mi katılacak?" sorusu üzerine konuşan Başkan Tugay, şu ifadeleri kullandı:"Şöyle mi istiyor insanlar? Biz öylesine bir kutuplaşma içerisinde olalım ki, kendi tarafımızdakilere 'doğru', diğer taraftakilere illa 'kötü' mü diyelim? Bu kutuplaşmanın hatalı olduğunu defalarca söyledim. Böyle olunca hizmet alamıyoruz. Başka partiden bir belediye başkanı olunca, bakanla görüşemiyorsunuz; destek istiyorsunuz, destek olunmuyor. Bu kadar zor mu bunu anlamak? Bu anlayış hepimize birden zarar veriyor.Hiç mi vicdanınız yok? Yani, benim bugün Cumhuriyet Halk Partisi’ni iyi temsil etmeye çalıştığımı, iyi belediye başkanlığı yapmaya çalıştığımı görmüyor musunuz? Burada Bilal Bey'e 'iyi' derken boşuna mı iyi diyorum? Adam çaba gösteriyor. Ben isim verirsem ayıp olur diye söylemiyorum; AK Parti'nin içinde başka iyi milletvekilleri de var. 'Senin bir şeyler yapmaya çalıştığını görüyoruz, biz de üzerimize düşeni yapabiliriz. Bize de söyleyebilirsin' diyen insanlar var. İzmir halkı adına onlara da teşekkür ediyorum. Buradan bir şey çıkarmak çok ayıptır"
Güncel
Yayınlanma: 06 Ağustos 2025 - 17:55
Güncelleme: 06 Ağustos 2025 - 18:19
Başkan Tugay'dan 'AK Parti' iddialarına cevap: Bu anlayış hepimize birden zarar veriyor
İzBB Başkanı Cemil Tugay, Artı35 TV'nin programına konuk oldu. Programda İzmir ve ülke geneline ilişkin konuları değerlendiren Tugay, kendisine yöneltilen "AK Parti'ye mi katılacak?" sorusu üzerine, "Buradan bir şey çıkarmak çok ayıptır." ifadelerini kullandı.
Güncel
06 Ağustos 2025 - 17:55
Güncelleme: 06 Ağustos 2025 - 18:19








