Bakan Memişoğlu, Türkiye Basın Federasyonu'nda "Anadolu Sohbetleri" programında Federasyon Genel Başkanı Sinan Burhan ve basın mensuplarıyla bir araya gelerek, sağlık gündemiyla ilgili konuştu."SİGARASIZ MEDYA KAMPANYASINI SİZ BAŞLATIN"Tütünle mücadele konusunda gerçekleştirilen çalışmalarla ilgili de bilgi veren Memişoğlu, şu ifadeleri kullandı:"ALO 171 bırakma hattına yönlendirmeye çalışıyoruz. İlaçları veriyoruz. Aynı zamanda şimdi, aynı kilo, boy gibi sahaya çıkıp insanlara, sigarayı niye bırakması gerektiğini, nasıl bırakması gerektiğini ve nasıl yardım edeceğimizi anlatacağız. Yüzde 45 erkekler içiyor Türkiye'de. Ben şimdi Bakanlıkta da başlattım. Artvin'de de söyledim. Sigarasız şehir olacak, sigarasız Bakanlık olacak. Bence sigarasız medya kampanyasını siz başlatın. Tütün, sigara değil tütün. Hepsine, elektronik sigara, puf, hepsi yasak. Bununla ilgili kesinlikle taviz vermeyeceğiz. Kamu kurumlarına da gidiyoruz artık."